سیستم مدیریت محتوای آسمان آبی

توسعه و طراحی های تحت وب

سیستم مدیریت محتوای آسمان آبی

توسعه و طراحی های تحت وب

آموزش انتقال متغیر به صفحه مورد نظر

در صفحه اول index.php کد زیر را قرار میدهیم 

 

<html>
<head>
      
</head>
<body>


<a href='page2.php?id=2489'>link to page2</a>


 </body>
 </html>
 

در صفحه دوم با نام page2.php کد زیر را مینویسم  

 

<html>
<head>
      
</head>
<body>

 <?php

$id=$_REQUEST['id'];


if(isset($id)){       
 echo $id;}
 else{ echo " متغیر ثبت شده ";}
 ?>
 </body>
 </html> 

 

 

دانلود فایل ها

نظرات 4 + ارسال نظر
بهرامی 16 خرداد 1390 ساعت 10:54 ق.ظ http://tohidk.blogfa.com

سلام اقا وحید وبلاگ بسیار خوب و اموزنده ای داری موفق باشید

محمد حیدری 18 خرداد 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام من محمد حیدری هستم.تاپیک شما رو در وب سایت فوکاس خوندم و میخوام که راهنمایی تون کنم و یا اگر هم بخواهید باهم یه سرویس وبلاگدهی بزنیم.
من طراحی وب سایت رو تا حدودی بلدم و میتونم یه سرویس وبلاگدهی با سیستم ورد پرس براتون بزنم.حتی با هاست رایگان.
اگه خواستید به من ایمیل بزنید
آدرس ایمیلم در قسمت نظر هست.

پارسا 25 خرداد 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://ndman.blogfa.com

سلام خسته نباشید.
من متوجه نشدم که شما چی میخواید.
بیشتر راهنمایی کنید

پارسا 29 خرداد 1390 ساعت 12:26 ب.ظ http://ndman.blogfa.com

منظورتون رو کامل متوجه نشدم ولی در صورتی که میخواید یک سیستم مدیریت محتوا بنویسید باید به نکات زیر توجه کنید
۱- بر پایه ی معماری های جدید مثل MVC باشد که قدرت بروزرسانی آسان داشته باشد.
۲- بازاریابی در این کارها خیلی مهم است
۳- از نظر امنیتی بشود روش حساب کرد.
و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد